sobota, 28 września 2013

Czapka

Festyn militarny, ułani, armaty, czołgi, '39. Na zapleczu stoiska z tzw. chłamem. Zabawkowe pistolety, ciuchy z demobilu, chińskie gadżety pseudomilitarne. Skleroza zmusiła mnie do zakupu zapalniczki w kształcie mikrogranatu. Niestety, w związku z tym junior nie omieszkał zjeść popcornu, pobawić się kompasem, lornetką i AK 47. Zażyczył też sobie autko, i nie dawał sobie go wybić z głowy. Już miałem w głowie wizję awantury,  zasmarkanego z płaczu smyka, któremu jedną niepojętą decyzją zepsułem całą wycieczkę.
Aż nagle na straganie z pseudo wojskowymi chińskimi szmatami dostrzegł czapkę, i bardzo zapragnął ją mieć. Aż mi serce szybciej zabiło, chyba będą z niego ludzie. Uszanka zimowa cieplutka. Futro w środku czarne, z zewnątrz maskowanie wz. 93. Była jeszcze wersja jasna, blond ocieplenie, kamuflaż jasny, pewnie wersja pustynna. Na śnieg też bardziej by pasowała ;) Dużo lepiej w niej wyglądał, ale wybrał klasyczną ciemną panterę. Oczywiście musiał ją zaraz włożyć i do wieczora nie zdjął twierdząc, że jest małym czołgiem...

Ukochana ma chyba nie do końca uwierzyła, że synuś sam sobie taką czapę wybrał ;)

4 komentarze:

  1. Dziecko w tym wieku już wie co mu się podoba :) Dzięki za komentarz u mnie czyli super dzieciaczki. Dołączam do obserwujących i zapraszam do obserwowania ( nie mam jeszcze żadnego taty w swym gronie) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, aż za duże wie, ale jeszcze jest reformowalny.
    A nasza rola w tym, żeby wybrał koszulkę kotkiem czy rowerkiem a nie spidermanem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma dziecko swoje zdanie :)
    Fajna czapka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapka super ! A syn bardzo dobrze ,że ma swoje zdanie . :)

    OdpowiedzUsuń